შეფასების რუბრიკა
შეფასება: მოსწავლე შეფასდება იმის მიხედვით,თუ რამდენად
შეუძლია აზრის ნათლად და ლოგიკურად ჩამოყალიბება,ტექსტის შინაარსის გაგება-გააზრება,დასაბუთებული
მსჯელობა;ინფორმაციის მოძიება.
ტექსტის გაგება-გააზრება
კრიტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას (როდის,
სად, რამდენი, როგორი, რამდენ ხანს, რამდენჯერ და სხვ.).
|
||||
აჯგუფებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას კონკრეტული ნიშნების
მიხედვით
|
||||
ამოიცნობს ტექსტში მოცემულ სხვადასხვა ინფორმაციას შორის
არსებულ მიზეზშედეგობრივ კავშირებს, გამოაქვს
სათანადო დასკვნა
|
||||
ამოიცნობს პერსონაჟების მოქმედებებს, გრძნობებს, ემოციებს;
|
||||
ამოიცნობს, რა ტიპის ურთიერთობა აქვთ პერსონაჟებს ერთმანეთთან
(ნათესაური, მტრული, მეგობრული და სხვ.);
|
||||
გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას ნაწარმოებში გადმოცემული
მოვლენისადმი/ პერსონაჟისადმი;
|
||||
გამოყოფს სიუჟეტის
განვითარების საფეხურებს (დასაწყისს, ამბის შუა ნაწილს, დასასრულს);
|
||||
საკუთარი სიტყვებით გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს, ტექსტის
ცალკეული მონაკვეთის არსებით ინფორმაციას
|
||||
ამოიცნობს ტექსტის თემას, სწვდება დედააზრს (მთავარ იდეას);
|
||||
ტექსტის და გასააზრებლად იყენებს მარტივ გრაფიკულ სქემებს
|
||||
მოჰყავს პარალელები პირადი გამოცდილებიდა, სხვა ტექსტებიდან,
კინო/ ანიმაციური ფილმებიდან
|
გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
არა
|
იშვიათად
|
ხშირად
|
ყოველთვის
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
|
||||
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად
იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით
|
||||
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს
თავის მოსაზრებას
|
||||
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
|
მოსწავლის შეფასების
კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ხელმოწერა:
თარიღი:
Комментарии
Отправить комментарий