შეფასების რუბრიკა


შეფასება:   მოსწავლე შეფასდება იმის მიხედვით,თუ რამდენად შეუძლია აზრის ნათლად  და ლოგიკურად  ჩამოყალიბება,ტექსტის შინაარსის გაგება-გააზრება,დასაბუთებული მსჯელობა;ინფორმაციის მოძიება.
                                                ტექსტის გაგება-გააზრება

კრიტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
ტექსტში ეძებს და პოულობს კონკრეტულ ინფორმაციას (როდის, სად, რამდენი, როგორი, რამდენ ხანს, რამდენჯერ და სხვ.).




აჯგუფებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას კონკრეტული ნიშნების მიხედვით




ამოიცნობს ტექსტში მოცემულ სხვადასხვა ინფორმაციას შორის არსებულ  მიზეზშედეგობრივ კავშირებს, გამოაქვს სათანადო დასკვნა




ამოიცნობს პერსონაჟების მოქმედებებს, გრძნობებს, ემოციებს;




ამოიცნობს, რა ტიპის ურთიერთობა აქვთ პერსონაჟებს ერთმანეთთან (ნათესაური, მტრული, მეგობრული და სხვ.);




გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას ნაწარმოებში გადმოცემული მოვლენისადმი/ პერსონაჟისადმი;




გამოყოფს სიუჟეტის  განვითარების საფეხურებს (დასაწყისს, ამბის შუა ნაწილს, დასასრულს);




საკუთარი სიტყვებით გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს, ტექსტის ცალკეული მონაკვეთის არსებით ინფორმაციას




ამოიცნობს ტექსტის თემას, სწვდება დედააზრს (მთავარ იდეას);




ტექსტის და გასააზრებლად იყენებს მარტივ გრაფიკულ სქემებს




მოჰყავს პარალელები პირადი გამოცდილებიდა, სხვა ტექსტებიდან, კინო/ ანიმაციური ფილმებიდან







                      
                                 
გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
არა
იშვიათად
ხშირად
ყოველთვის
ყოველთვის მონაწილეობს  და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას




გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით




ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას




უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას






მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)


ხელმოწერა:

თარიღი:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога