გეგმა


გაკვეთილის გეგმის შაბლონი

მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  ვარდო გელენიძე,000000000000
საგანი: ქართული
სწავლების საფეხური/კლასი: მე-4
მოსწავლეთა რაოდენობა: 19
გაკვეთილის თემა: სამასი თვდადებული გმირი
გაკვეთილის მიზანი :მოსწავლეები გაიგებენ სამასს თვდადებულ გმირთა ღვაწლის შსახებ,ისაუბრებენ მათ დამსახურებაზე.გაეცნიბიან მეფე ერეკლეს,ნახავენ ბრძოლის ამსახველ ფოტოებს,იმუშავებენ მრავლობითი რიცხვის ფორმების მართკწერაზე,მოიძიებენ დამატებით ინფორმაციას გაკვეთილის გარშემო.
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1.
მოტივაცია:გონებრივი იერიშის გამოყენებით მოსწავლებს ვააქტიურებ და ვუსვამ კითხვას:>რა სმენიათ ქართველი თავდადებული გმირების შესახებ? ჩამოვწერთ მათ მიერ შემოთავაზებულ ვარიანტებს;
გონებრივი იერიში;
საერთო საკლასო:
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა,
ცარცი,
ბარათები,
პროექტორი,
ინტერნეტი;

5(წთ.)
2.
შემდეგ კი მოსწავლეებს ვაკითხებ ტექსტს ნაწილ-ნაწილ,ეტაპობრივად ვხსნი უცხო სიტყვებს,მოსწავლეებს ვაძლევ განმარტებებს ახალი ინფორმაციის გარშემო.
ტექსტის წაკითხვა ეპიზოდებად;
ინდივიდუ-ალური;


12(წთ.)
3.
მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვებს როგორ გაიგეს მიღებული ინფორმაცია:>რომელი საუკუნის ამბებია აღწერილი ტექსტში?
>ვინ არის ჩვენი ქვეყნის დამპყრობელი?
>ვინ არის საქართველოს მეფე?
>სად და როდის მოხდა მოხდა ტექსტში აღწერილი ბრძოლა?
>ვინ გამოიჩინა განსაკუთრებით თავი ამ რძოლაში?
>როგორ დაუფასეს ღვაწლი ქართველებმ სამას თვდადებულ გმირს?
კითხვების დასმა;
საერთო
საკლასო;




7(წთ.)
4.
მოსწავლეებს ვაჩვენებ ჩემ მიერ მომზადებულ სლაიდ-შოუს,რომელშიც სამას თავდადებულ გმირთა ბრძოლის ამსახველი სურათები იქნება წარმოდგენილი,ასევე მეფე ერეკლესა და მისი საფლავის,გმირთა მემორიალისა და მათი ხატის სურათები.სლაიდებში ხაზი გაესმება სამას გმირთა დევიზსს:,,ან გამარჯვეება მტერზე,ან სიკვდილი ბრზოლის ველზე’’.
სლაიდ-შოუ;
საერთო საკლასო
პროექტორი


3(წთ.)
5.
მოსწავლეებს დავავალებ იპოვნონტექსტში ზმნები მრავლობით რიცხვში და ჩაიწერონ,შემდეგ კი იმუშაონ ამ ზმნების წარმოთქმაში;
პრაქტიკული სამუშაო;
ინდივიდუ-ალური;
რვეული
კალამი
 5(წთ.)
6.
რა დამამახსოვრდა:>მოსწავლეებს დავავალებ წერილობით შასრულონ ნამუშევარი გაკვეთილის გარშემო,გმირთა მამოძრავებელი მოტივის შესახებ.

ინდივიდუ-ალური;
რვეული
კალამი
5(წთ.)
7.
რამდენიმე მოსწავლე წარადგენს ნამუშევარს მთელი კლასის წინაშე;
პრეზენტაცია;
ინდივიდუ-ალური;

5(წთ.)
8.
1.მოიძიონ ინფორმაცია მეფე ერეკლეს შესახებ,თუ როგორ იბრძოდა ის ამ ბრძოლაში.
2.გამოიყენონ ონლაინ-ტესტები,იხელმძღვანელონ:learningapps-დან შემდეგი ტესტით: ,,სიმრავლის გამომხატველი ზმნები’’.
დავალება;

ინტერნეტი

3(წთ.)


გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
ქართ.დაწყ.(I).2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა, გაგება-გააზრება და გადმოცემა;

>ამოიცნობს ტექსტში მოცემულ კონკრეტულ ინფორმაციას;  ახარისხებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას კონკრეტული ნიშანთვისებების მიხედვით; 
ქართ.დაწყ.(I).3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს: პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა ტექსტის თემის, მასში განხილული საკითხების მიმართ; მხატვრული ნაწარმოების პერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათი ქცევის შეფასება და საკუთარი თვალსაზრისის ახსნა.
>ნაწარმოებში ასახულ ამბავსა და პერსონაჟებზე აზრის გამოთქმისას/მსჯელობისას ცდილობს მისთვის საინტერესო და მნიშვნელოვანი ასპექტის გამოკვეთას; 

შეფასება:
მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)


ხელმოწერა:

თარიღი:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога