გეგმა
გაკვეთილის გეგმის შაბლონი
მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ვარდო გელენიძე,000000000000
საგანი:
ქართული
სწავლების
საფეხური/კლასი: მე-4
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 19
გაკვეთილის
თემა: სამასი თვდადებული გმირი
გაკვეთილის
მიზანი :მოსწავლეები გაიგებენ სამასს თვდადებულ გმირთა ღვაწლის
შსახებ,ისაუბრებენ მათ დამსახურებაზე.გაეცნიბიან მეფე ერეკლეს,ნახავენ ბრძოლის ამსახველ
ფოტოებს,იმუშავებენ მრავლობითი რიცხვის ფორმების მართკწერაზე,მოიძიებენ დამატებით ინფორმაციას
გაკვეთილის გარშემო.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1.
|
მოტივაცია:გონებრივი იერიშის გამოყენებით მოსწავლებს ვააქტიურებ და ვუსვამ
კითხვას:>რა სმენიათ ქართველი თავდადებული გმირების შესახებ? ჩამოვწერთ მათ მიერ
შემოთავაზებულ ვარიანტებს;
|
გონებრივი იერიში;
|
საერთო საკლასო:
|
წიგნი,
რვეული,
კალამი,
დაფა,
ცარცი,
ბარათები,
პროექტორი,
ინტერნეტი;
|
5(წთ.)
|
2.
|
შემდეგ კი მოსწავლეებს ვაკითხებ ტექსტს ნაწილ-ნაწილ,ეტაპობრივად ვხსნი
უცხო სიტყვებს,მოსწავლეებს ვაძლევ განმარტებებს ახალი ინფორმაციის გარშემო.
|
ტექსტის წაკითხვა ეპიზოდებად;
|
ინდივიდუ-ალური;
|
12(წთ.)
|
|
3.
|
მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვებს როგორ გაიგეს მიღებული ინფორმაცია:>რომელი
საუკუნის ამბებია აღწერილი ტექსტში?
>ვინ არის ჩვენი ქვეყნის დამპყრობელი?
>ვინ არის საქართველოს მეფე?
>სად და როდის მოხდა მოხდა ტექსტში აღწერილი ბრძოლა?
>ვინ გამოიჩინა განსაკუთრებით თავი ამ რძოლაში?
>როგორ დაუფასეს ღვაწლი ქართველებმ სამას თვდადებულ გმირს?
|
კითხვების დასმა;
|
საერთო
საკლასო; |
7(წთ.)
|
|
4.
|
მოსწავლეებს ვაჩვენებ ჩემ მიერ მომზადებულ სლაიდ-შოუს,რომელშიც სამას
თავდადებულ გმირთა ბრძოლის ამსახველი სურათები იქნება წარმოდგენილი,ასევე მეფე ერეკლესა
და მისი საფლავის,გმირთა მემორიალისა და მათი ხატის სურათები.სლაიდებში ხაზი გაესმება
სამას გმირთა დევიზსს:,,ან გამარჯვეება მტერზე,ან სიკვდილი ბრზოლის ველზე’’.
|
სლაიდ-შოუ;
|
საერთო საკლასო
|
პროექტორი
|
3(წთ.)
|
5.
|
მოსწავლეებს დავავალებ იპოვნონტექსტში ზმნები მრავლობით რიცხვში და ჩაიწერონ,შემდეგ
კი იმუშაონ ამ ზმნების წარმოთქმაში;
|
პრაქტიკული სამუშაო;
|
ინდივიდუ-ალური;
|
რვეული
კალამი |
5(წთ.)
|
6.
|
რა დამამახსოვრდა:>მოსწავლეებს დავავალებ წერილობით შასრულონ ნამუშევარი
გაკვეთილის გარშემო,გმირთა მამოძრავებელი მოტივის შესახებ.
|
ინდივიდუ-ალური;
|
რვეული
კალამი |
5(წთ.)
|
|
7.
|
რამდენიმე მოსწავლე წარადგენს ნამუშევარს მთელი კლასის წინაშე;
|
პრეზენტაცია;
|
ინდივიდუ-ალური;
|
5(წთ.)
|
|
8.
|
1.მოიძიონ ინფორმაცია მეფე ერეკლეს შესახებ,თუ როგორ იბრძოდა ის ამ ბრძოლაში.
2.გამოიყენონ ონლაინ-ტესტები,იხელმძღვანელონ:learningapps-დან
შემდეგი ტესტით: ,,სიმრავლის გამომხატველი ზმნები’’.
|
დავალება;
|
ინტერნეტი
|
3(წთ.)
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
ქართ.დაწყ.(I).2.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა,
გაგება-გააზრება და გადმოცემა;
>ამოიცნობს ტექსტში
მოცემულ კონკრეტულ ინფორმაციას; ახარისხებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას კონკრეტული
ნიშანთვისებების მიხედვით;
ქართ.დაწყ.(I).3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს: პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა ტექსტის თემის, მასში განხილული
საკითხების მიმართ; მხატვრული ნაწარმოების პერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათი ქცევის შეფასება
და საკუთარი თვალსაზრისის ახსნა.
>ნაწარმოებში
ასახულ ამბავსა და პერსონაჟებზე აზრის გამოთქმისას/მსჯელობისას ცდილობს მისთვის საინტერესო
და მნიშვნელოვანი ასპექტის გამოკვეთას;
შეფასება:
მოსწავლის შეფასების
კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ხელმოწერა:
თარიღი:
Комментарии
Отправить комментарий